Lay's z "Lożą Mistrzów Komentarzy"
Agencja H2O Creative przygotowała aktywację promocyjną będącą elementem lokalnej strategii, implementującej na polski rynek nową kampanię marki Lay's pod hasłem „No Lay’s, No Game”. Kampania celebruje trwające rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA.
Agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, ideę kreatywną oraz realizację aktywacji. Dodatkowo agencja odpowiada za emisję spotu tv, KV i kampanię digitalową.
Celem kampanii jest przypomnienie wszystkim fanom, że oglądanie rozgrywek bez ulubionej przekąski, czyli chipsów Lay's jest nie do pomyślenia.
W związku z tym powstał koncept powołania do życia „Loży Mistrzów Komentarzy Lay’s” – digitalowej aktywacji, gdzie znany ze swojego ciętego języka dziennikarz radiowy i telewizyjny Jankes (Krzysztof Jankowski) zaprasza do specjalnie przygotowanego studio na wspólne oglądanie i komentowanie meczów osobistości show biznesu, influencerów, tik tok’erów, przedstawicieli świata piłki.
Program będzie składał się w sumie z 5 odcinków, które będą publikowane aż do zakończenia rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA. Loża stanowić ma także inspirację dla wszystkich konsumentów, którzy chcą wziąć udział w konkursie marki na stronie https://www.kibicujzlays.lays.pl/ na najciekawszy komentarz ich autorstwa.
- Polscy kibice znani są ze swojego zamiłowania do żywego opiniowania wydarzeń sportowych, w tym oczywiście piłki nożnej. Ich komentarze często celne i niepozbawione humoru to kwintesencja futbolowych emocji i element, bez którego oglądanie meczów nie byłoby tym samym. Tak jak bez podjadania ulubionych chipsów Lay’s. Postanowiliśmy wykorzystać to zjawisko do wykreowania aktywacji, która realnie zaangażuje konsumentów, a przy okazji da im szansę na wygranie naprawdę atrakcyjnych nagród – mówi Monika Kruk, brand manager marki Lay’s.
Konkurs konsumencki potrwa do 28 maja br.
Dołącz do dyskusji: Lay's z "Lożą Mistrzów Komentarzy"