Agencja Przestrzeń przygotowała kampanię Lay’s MAXX
Agencja Przestrzeń stworzyła nową platformę komunikacji submarki Lay’s MAXX oraz materiały digital dla ponad 30 rynków. W Polsce kampania ruszyła pod koniec września.
Do tej pory Lay’s MAXX nie miało odrębnej komunikacji i kojarzone było z marką-matką: Lay’s i jej hasłem "Lepiej z Lay’s".
Kampania koncentruje się w kanale digital, wykorzystując głównie krótkie formaty wideo o długości 6 i 15 sekund.
- Wiedzieliśmy, że potrzebujemy bardzo prostego, a jednocześnie wyróżniającego się pomysłu. Czegoś, co od razu zatrzyma uwagę odbiorców, nie będzie wymagać analiz czy głębokiego zaangażowania - mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji Przestrzeń.
Oprócz produkcji serii filmów w ramach współpracy Przestrzeń przygotowała assety digital, rekomendacje działań sklepowych oraz niestandardowych akcji w przestrzeni miejskiej. Wszystkie materiały złożyły się na tzw. toolkit, czyli przewodnik przygotowany przez Agencję do implementacji przez rynki regionalne.
Kampania Lay’s MAXX w Polsce już wystartowała. W pozostałych krajach launch odbywać się będzie zarówno w tym roku, jak i w pierwszej połowie 2020.
Za produkcję filmów odpowiadała Papaya Films, wyreżyserował je Antek Nykowski, produkcją opiekowała się Marta Spychalska. Autorami pomysłu są Karolina Kałużna i Tomasz Misiukiewicz; za strategię odpowiadał Igor Zajda, projekt z ramienia agencji prowadził Mateusz Ciećwierski.
Dołącz do dyskusji: Agencja Przestrzeń przygotowała kampanię Lay’s MAXX