Łazienki Królewskie wybierają agencję PR
Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie planuje rozpocząć współpracę z agencją, która zajmie się na jego zlecenie obsługą promocji i działań public relations.
Wybrana w rozpoczętym właśnie przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem planu promocji Łazienek i realizacją tych działań, obsługą reklamową ATL, BTL i w mediach społecznościowych, opracowaniem media planów. Będzie też obsługiwać Muzeum w zakresie public relations: kreować w mediach potrzeby na wiadomości o Łazienkach Królewskich, przygotowywaniem informacji prasowych, ich dystrybucją, kontaktami z mediami itp. Dodatkowo do jej obowiązków należeć będzie pozyskiwanie mecenasów i sponsorów dla Muzeum. Przetarg trwa do 18 sierpnia br.
Zwycięska agencja będzie pracować dla Łazienek Królewskich od momentu zawarcia umowy (zaplanowano na wrzesień br.) do grudnia 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Łazienki Królewskie wybierają agencję PR