SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży w I kwartale. „Świnka Peppa Magazyn” z największym wzrostem

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świnka Peppa Magazyn”, a na czele spadku znalazł się „Magazyn Mia and Me”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w I kwartale 2016 roku wyniosła 62 803 egz. W porównaniu do I kwartału 2015 roku, czyli trzech pierwszych miesięcy obecności na rynku, magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 11,81 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 44 514 egz., wyższym o 2,27 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten przed rokiem był czwarty.

Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei „Mój Kucyk Pony” (również Egmont Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 42 751 egz., po jednak wzroście o 6,31 proc.

5. miejsce zajął „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 12,21 proc. do 36 430 egz. Tytuł ten w I kwartale 2015 roku był 7.

Z kolei największy spadek, wynoszący 44,34 proc. do 17 024 egz., odnotował „Magazyn Mia and Me” (też Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 11. na 16. - ostatnie.

ZKDP

I kwartał

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 931

63 336

62 803

59 869

56 470

56 170

11,81%

Zabawy i Marzenia z Barbie

67 000

44 514

44 514

70 000

43 526

43 526

2,27%

Mój Kucyk Pony

58 250

42 751

42 751

59 443

40 213

40 213

6,31%

Księżniczka

56 783

40 163

40 163

57 475

45 004

45 004

-10,76%

Świnka Peppa Magazyn

42 981

36 430

36 430

42 981

32 466

32 466

12,21%

Lego Friends. Magazyn

44 805

34 164

34 164

49 857

32 235

32 135

6,31%

Scooby - Doo!

69 979

33 119

32 380

76 625

51 911

51 195

-36,75%

Violetta Oficjalny Magazyn

40 000

25 688

25 688

50 000

37 230

37 230

-31,00%

Kubuś i Przyjaciele

40 133

23 457

23 457

41 867

26 247

26 247

-10,63%

Cartoon Network Magazyn

39 826

23 398

23 398

39 988

22 136

22 136

5,70%

Auta

37 547

23 259

23 259

41 050

23 824

23 824

-2,37%

Magazyn MiniMini

39 976

22 998

22 998

41 480

22 733

22 733

1,17%

Ben 10 Magazyn

38 309

20 556

20 556

42 968

31 314

31 314

-34,36%

Pingwiny z Madagaskaru

39 998

19 755

19 755

44 971

31 730

31 730

-37,74%

Magazyn Truskawkowe Ciastko

34 575

18 844

18 844

37 471

25 230

25 230

-25,31%

Magazyn Mia and Me

42 970

17 024

17 024

44 972

30 587

30 587

-44,34%

W marcu 2016 roku sprzedaż ogółem liderującego „Lego Ninjago” wyniosła 64 127 egz., po wzroście względem marca 2015 roku o 15,50 proc.

Wiceliderem był magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (44 846 egz.; do góry o 1,13 proc. ). Z piątej na trzecią lokatę awansował „Mój Kucyk Pony” (39 567 egz.; + 2,28 proc.).

Największy wzrost w tym rankingu, wynoszący 39,48 proc. do 21 817 egz., odnotował „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska).

Z kolei jedyną stratę w tym ujęciu miała „Księżniczka” (Egmont Polska) - było to 11,48 proc. do poziomu 38 066 egz.

ZKDP

marzec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Lego Ninjago

69 925

65 026

64 127

59 773

56 121

55 521

15,50%

Zabawy i Marzenia z Barbie

65 000

44 846

44 846

70 000

44 345

44 345

1,13%

Mój Kucyk Pony

58 350

39 567

39 567

58 000

38 686

38 686

2,28%

Księżniczka

55 350

38 066

38 066

55 180

43 003

43 003

-11,48%

Lego Friends. Magazyn

44 969

35 374

35 374

49 812

33 536

33 236

6,43%

Auta

37 640

28 905

28 905

40 150

22 728

22 728

27,18%

Magazyn MiniMini

39 961

24 845

24 845

-

-

-

-

Kubuś i Przyjaciele

36 200

21 817

21 817

38 600

15 642

15 642

39,48%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży w I kwartale. „Świnka Peppa Magazyn” z największym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl