Lekcja uników reklamuje zmieniony Ceruvit Junior (wideo)
W telewizji, prasie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania relaunchingowa żelków i syropu witaminowego Ceruvit Junior. Akcję wspólnie z produkującym ten suplement diety Polfarmexem przygotowały firmy Tango Production, EasyMedia i Consulting & More.
Kampania Ceruvitu Junior ma promować nowe opakowanie syropów Ceruvit oraz wprowadzenie do sprzedaży żelków Ceruvit Junior. Akcja - skierowana przede wszystkim do dzieci i ich rodziców - jest oparta na animowanych reklamach, które pokazują, że Ceruvit Junior zawiera wiele witamin i mikroelementów wzmacniających kondycję i odporność młodego organizmu.
Kampania obejmuje telewzję (15- i 30-sekundowe spoty w TVP 1, TVP 2, TV Puls, TVN, TVN Style, CBeebies, Comedy Central Family, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Mini Mini, Nickelodeon, JimJam, Zig Zap, Kino Polska, TVS; spoty sponsorskie przy programie „Pytanie na Śniadanie” i serialu „Na Wspólnej”), prasę („Twoje Dziecko”, „Mamo To Ja”, „Przedszkolak”) oraz apteki (materiały POS, samplingi). Kreację kampanii i materiały POS we własnym zakresie przygotowała firma Polfarmex, spot telewizyjny wyprodukowało Tango Production, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy EasyMedia, a działania public relations prowadzi agencja Consulting & More. Akcja potrwa do końca października.
Dołącz do dyskusji: Lekcja uników reklamuje zmieniony Ceruvit Junior (wideo)