'Lekko i z energią' od KFC
KFC wprowadza do swoich restauracji nową specjalność - kanapkę Pocket. Nowy produkt jest dostępny w ofercie promocyjnej od 1 listopada br.
Pocket to najnowsza propozycja KFC przygotowana specjalnie na okres jesienno-zimowy. Kanapka to połączenie świeżych warzyw i najwyższej jakości mięsa drobiowego, dostarczanego codziennie do restauracji KFC przez polskich, renomowanych dostawców. W skład Pocketa wchodzi pięć rodzajów sałat, soczysty filet z piersi kurczaka, pomidor i grzanki, a wszystko włożone w "kieszonkę" z oryginalnej tortilli. Całość uzupełniona została sosem Ceasar.
Promocja kanapki Pocket otrzyma wsparcie w kampanii ATL i BTL. 30 i 15 sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w dniach od 4 listopada do 5 grudnia w Polsacie i na kanałach tematycznych. Dodatkowo o promocji będą informować materiały POS umieszczone na zewnątrz i wewnątrz restauracji (banery, wkładki do menuboardu, plakaty, ulotki, placematy hangery). Koncepcję najnowszej kampanii promocyjnej opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada Agencja Red8. Powierzchnie reklamowe zakupił dom mediowy Media Direction.
Promocja potrwa 9 tygodni i zakończy się 2 stycznia 2006 r.
Dołącz do dyskusji: 'Lekko i z energią' od KFC