SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leo Burnett główną agencją reklamującą T-Mobile Polska

Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska zakończył przetarg dotyczący kompleksowej obsługi reklamowej marki T-Mobile. Jako główna agencja ATL-owa będzie dla niej pracować Leo Burnett, wspomagana w zakresie ATL-u i sponsoringu przez Bridge2Fun, a w BTL-u przez G7.

- Wybraliśmy agencje, które nie tylko najpełniej odpowiedziały na brief przetargowy, ale przede wszystkim doskonale zdają sobie sprawę z wyzwań, przed którymi stoi nasza marka. Jesteśmy także przekonani, że rozumieją one także doskonale dynamikę zmieniającego się świata i potrafią tę wiedzę przekuć w rynkowy sukces - uzasadnia rozstrzygnięcie przetargu Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile Polska, która na tym stanowisku w lipcu br. zastąpiła Pawła Szarkowskiego.

W przetargu brało udział łącznie siedem agencji. We wcześniejszym etapie odpadły DDB & Tribal, PZL, Change, Brasil i Cheil Poland.

W ostatnich latach ATL-owe kampanie reklamowe T-Mobile Polska przygotowywała agencja DDB & Tribal. Od wiosny br. w reklamach telekomu występuje Tomasz Kot, który jako głowa rodziny dyskutuje z chłopakiem w przebraniu psa. W ostatniej kampanii promowali ofertę łączoną Usługi z Ulgą.

Cały cykl reklam zebrał dość krytyczne oceny od strategów marketingowych wypowiadających się dla Wirtualnemedia.pl.

Obsługą mediową T-Mobile Polska zajmuje się Starcom. Natomiast dla należącej do operatora marki Heyah pracuje agencja Brain, która ostatnio przygotowała serię reklam „pierwszego prawdziwego no limit”.

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett główną agencją reklamującą T-Mobile Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MArek S
LAdnie. Czyli Leon bierze wszystko. Atl i btl. Zeby nie padli z przejedzenia
0 0
odpowiedź
User
Agata
Gratulacje dla Leo Burnett i dla G7. Czekam na rezultaty - tego co jest nie dalo sie oglądać :(
0 0
odpowiedź
User
ja
To jakaś masakra. Będą reklamy w stylu pzu z 2008 roku - to był jeden koszmar !!! Leo- kto cie tam wsadził ??
0 0
odpowiedź