SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lepsza oferta SMG/KRC

Specjalistyczna sieć laboratoriów do badań typu Central Location w MillwardBrown SMG/KRC

W 2004 roku instytut MillwardBrown SMG/KRC znacząco rozwinął sieć laboratoriów dedykowanych realizacji testów produktów i przekazów reklamowych.

"Z uwagi na rosnące zapotrzebowania na badania typu Central Location oraz wymagania Klientów co do jakości ich realizacji, nasz instytut od roku znacząco zwiększył inwestycje w laboratoria badawcze i wyspecjalizowaną kadrę. W kilku miastach otworzyliśmy nowe laboratoria lub zwiększyliśmy powierzchnię już istniejących." - mówi Mirosław Kalinowski, Kierownik Działu Realizacji Badań w MillwardBrown SMG/KRC.

Obecnie instytut dysponuje 11 laboratoriami do badań typu Central Location w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Bydgoszczy, Białymstoku, Włocławku i Radomiu, o łącznej powierzchni 1050 m2.

Wszystkie położone są w centralnych dzielnicach miast, co gwarantuje możliwość rekrutacji respondentów o zróżnicowanym profilu zawodowym i demograficznym.
Laboratoria są przystosowane do wszelkiego rodzaju testów produktów, ich konceptów, reklam, shelf testów i innych.

Wszystkie stanowiska do realizacji badań wyposażone są w połączone w sieci komputery oraz sprzęt audio-video. Klienci mogą obserwować prowadzone badania przez lustra weneckie lub video transmisję za pośrednictwem Internetu.

W 2004 w badania typu Central Location realizowanych w MB SMG/KRC wzięło udział 55 000 respondentów.

Badania Central Location realizuje w MillwardBrown SMG/KRC odrębna sieć ankieterska przystosowana do realizacji tego typu badań i wyselekcjonowana przy pomocy specjalistycznych egzaminów.

Dołącz do dyskusji: Lepsza oferta SMG/KRC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl