2,10 mln widzów debiutu nowego serialu Dwójki „Lepsza połowa”
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego serialu „Lepsza połowa” obejrzało średnio 2,10 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
W poniedziałek, 6 stycznia br. o godz. 21.50 TVP2 pokazała pierwszy odcinek nowego serialu „Lepsza połowa”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 2,10 mln osób. Przełożyło się to na 15,12 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (AMR na poziomie 640 osób) oraz 12,90 proc. w grupie 16-59 (AMR - 1,01 mln) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,29 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,07 mln, a w 16-59 - 1,64 mln).
„Lepsza połowa” to familijny serial komediowy, który przestawia codzienne problemy grupy przyjaciół oraz ich dzieci. Wspólnym mianownikiem dla ich niełatwych relacji rodzinnych i przyjacielskich jest dążenie do osiągnięcia życiowej harmonii.
W głównych rolach w cyklu występują: Artur Żmijewski, Izabela Kuna, Tomasz Karolak, Weronika Książkiewicz, Anna Dereszowska, Wojciech Mecwaldowski i Piotr Adamczyk. Obok nich pojawiają się: Bartosz Obuchowicz, Bartłomiej Firlet, Ignacy Liss, Karina Woźniak, Katarzyna Gałązka, Marcin Perchuć i Barbara Wypych. Produkcja składa się w szesnastu 25-minutowych odcinków.
Serial „Lepsza połowa” został zrealizowany według pomysłu Krzysztofa Landsberga i Rafała Kolikowa. Scenarzystami cyklu są: Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, a reżyserem - Kristoffer Rus.
Kolejne odcinki „Lepszej połowy” w telewizyjnej Dwójce można oglądać w poniedziałki i wtorki o godz. 21.50, czyli tuż po hitowym serialu „M jak miłość”.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,10 mln widzów debiutu nowego serialu Dwójki „Lepsza połowa”