Leszek Sułek i Łukasz Wodnicki project directorami w White Paper Agency
Do zespołu agencji reklamowej White Paper Agency dołączyli Leszek Sułek i Łukasz Wodnicki, obejmując nowo utworzone funkcje project directorów. Sułek pracował wcześniej m.in. w Grupie Wirtualna Polska i MediaCom Warszawa, a Wodnicki - w MediaCom Warszawa, Media Direction i Brand Connection.
Leszek Sułek i Łukasz Wodnicki w White Paper Agency mają za zadanie usprawnić procesy współpracy agencji z reklamodawcami i mediami. Ponadto będą odpowiadać za obserwowanie trendów na rynku marketingowym oraz nadzór nad przygotowaniem koncepcji strategicznych dla nowych kontrahentów.
- Firmy, z którymi współpracujemy cenią nasze strategiczne kompetencje, a udane realizacje przyciągają kolejnych klientów. Konieczna okazała się rozbudowa naszej struktury, by móc zachować jak najwyższą jakość projektów i obsługi - wyjaśnia Łukasz Sysa, CEO agencji White Paper Agency.
Leszek Sułek poprzednio pracował w biurze reklamy Grupy Wirtualna Polska, kierował kilkunastoosobowym zespołem zajmującym się kompleksową realizacją niestandardowych kampanii: od opracowania koncepcji i planowania promocji, poprzez nadzorowanie produkcji, po analizę efektów i optymalizację.
Wcześniej pracował m.in. w domu mediowym MediaCom Warszawa, ma doświadczenie w realizacji projektów dla firm z różnych branż m.in. farmaceutycznej (Polpharma, Novartis, Merck). Z branżą marketingu i mediów jest związany od ponad 10 lat.
Łukasz Wodnicki wcześniej pracował m.in. w domach mediowych MediaCom Warszawa, Media Direction i Brand Connection. Z branżą marketingową jest związany od prawie 10 lat. Zarządzał kilkunastoosobowymi zespołami, zajmował się projektami dla firm i marek z branż telekomunikacji (Plus), FMCG (Coca-Cola, S.C. Johnson), motoryzacji (Volkswagen), finansów (BPH, Vivus, Ergo Hestia), farmacji (Polpharma, Pfizer/ Wyeth, Nursea) oraz telewizji (Cyfrowy Polsat).
Dołącz do dyskusji: Leszek Sułek i Łukasz Wodnicki project directorami w White Paper Agency