SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leszek Trela head of creative & content w WP brand studio

Do zespołu Wirtualnej Polski dołączył Leszek Trela, gdzie objął stanowisko head of creative & content. Będzie odpowiadał za współtworzenie i realizowanie strategii rozwoju WP brand studio.

Leszek Trela, fot. materiały prasoweLeszek Trela, fot. materiały prasowe

Trela będzie zajmował się planowaniem i realizacją strategii contentowych dla klientów Wirtualna Polska Media. Będzie również odpowiadał za proces tworzenia, dystrybucji i optymalizację treści, przygotowanych dla klientów. Do jego obowiązków będzie także zarządzanie pracą strategów ds. contentu oraz redakcją reklamy natywnej.

- W czasach przyspieszonego rozwoju cyfrowego doświadczenia, kampanie contentowe to jeden z najważniejszych sposobów na komunikację z digitalowym konsumentem. Obszar ten aktualnie potrzebuje najwięcej innowacji i sprawności w szybkim i precyzyjnym reagowaniu. WP brand studio to miejsce, w którym marka skorzysta najwięcej na zachodzących zmianach - mówi Leszek Trela.

Ewelina Binzer, dyrektor WP brand studio zaznacza, że Trela ma wieloletnie doświadczenie w planowaniu oraz realizacji kompleksowych projektów contentowych.

- Jego strategiczne podejście do storytellingu oraz naturalna skłonność ciągłego poszukiwania okazji do efektywnego wykorzystania społecznych i biznesowych trendów w komunikacji reklamowej sprawiają, że jest idealnym partnerem na drodze dalszego rozwoju WP brand studio - podkreśla.

Leszek Trela od 10 lat zajmuje się marketingiem, swoje doświadczenie zdobywał m.in. w marketingu digitalowym, influencer marketingu, e-sporcie, produkcji wideo, product placement, sponsoringu, oraz produkcji eventów.

Do tej pory pracował w Omnicom Media Group oraz Mediacom Warszawa, gdzie zajmował się przygotowywaniem strategii oraz realizacją działań dopasowanych do potrzeb klientów. Planował kampanie dla takich firm jak: Seat, Skoda, Danone, Procter & Gamble, Dell czy GlaxoSmithKline. Specjalizuje się w łączeniu nowoczesnych rozwiązań online ze sprawdzonymi narzędziami marketingu offline.

Według badania Mediapanel, w lutym 2021 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,4 mln Polaków.

Dołącz do dyskusji: Leszek Trela head of creative & content w WP brand studio

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Ogol sie chlopie.
odpowiedź
User
hmm
irracjonalny zarost
odpowiedź
User
barbarossa
Zarost? kiedy „head of creative” wchodzi za mocno
odpowiedź