SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Letnia impreza w kampanii piwa Carlsberg Citrus

W kwietniu na rynku pojawi się nowy wariant piwa Carlsberg o smaku limonki. Za przygotowanie działań i koordynację działań reklamowych wspierających launch produktu odpowiadają firmy JWT i PHD Media Direction.

Carlsberg Citrus jest połączeniem piwa oraz smaku limonki. Napój pozbawiony jest charakterystycznej dla piw smakowych słodyczy, a zawartość alkoholu wynosi 2,8 proc. Produkt dostępny będzie w półlitrowych puszkach i butelkach oraz czteropaku puszek.

Akcja reklamowa obejmuje działania w punktach sprzedaży, w tym ekspozycję materiałów POS oraz kampanię outdoorową.

Za kreację odpowiada agencja JWT, a za zakup mediów dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Letnia impreza w kampanii piwa Carlsberg Citrus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl