Znany producent słodyczy z nową platformą komunikacyjną. „Level Wawel”
Marka słodyczy Wawel startują z nową platformą komunikacyjną „Level Wawel”.
Jak opisuje producent „nowy koncept komunikacyjny skupia się wokół prostej idei: marka Wawel wyznacza bezkonkurencyjną jakość, a wyjątkowy smak słodyczy sprawia, że każda czynność, której towarzyszą wynosi ją na wyższy poziom”.
Wawel ma nową platformą komunikacyjną
Nowy spot telewizyjny wspiera flagową kategorię producenta – czekolady. Produkcja łączy w sobie świat rzeczywisty z animowanym, do którego odbiorca przenosi się wraz z główną bohaterką za sprawą zjedzenia kostki czekolady.
- W nowej komunikacji koncentrujemy się na podkreśleniu najwyższej jakości i dobrego składu słodyczy Wawel, dlatego hasłem przewodnim kampanii jest krótki chwytliwy claim: Level Wawel. Nowa platforma komunikacji obejmuje całe portfolio produktów - mówi Dariusz Chwierut, dyrektor marketingu Wawel. - Nasza nowa kampania to istotny krok w kierunku jednolitej komunikacji, obejmującej szerokie i różnorodne portfolio oraz zmiany wizerunku marki, która ma trafiać także do młodszej grupy konsumentów - dodaje.
Działania reklamowe w ramach kampanii, która ruszyła 15 stycznia, objęły telewizję, digital i PR, OOH oraz kampanię w kinach. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, strategię i kreację przygotował dział marketingu Wawel, spot zrealizował dom produkcyjny M5 Film (reżyseria: Przemek Jękosz), działania w social mediach wspiera agencja Lekko.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets (TV) oraz agencja PromoTraffic (digital). Działania PR prowadzi Agencja Great Minds.
Dołącz do dyskusji: Znany producent słodyczy z nową platformą komunikacyjną. „Level Wawel”