Levi's angażuje modelki i modelów wygenerowanych w AI
Marka odzieżowa Levi Strauss & Co. nawiązała współpracę z firmą technologiczną Lalaland.ai, która pozwoli m.in. zastąpić modelki i modeli postaciami wygenerowanymi przez sztuczną inteligencję w prezentacji produktów.
Lalaland.ai to założone 2019 roku w Amsterdamie cyfrowe studio mody, które buduje dostosowane do potrzeb klientów z branży fashion modele generowane przez sztuczną inteligencję.
Firma wykorzystuje zaawansowaną AI do kreowania hiperrealistycznych modeli każdego typu ciała, w każdym wieku, rozmiarze i odcieniu skóry. Dzięki tak stworzonym awatarom klienci Lalaland.ai mogą tworzyć bardziej zoptymalizowane kosztowo kampanie promocyjne, oferty i doświadczenia klienta z marką.
Modele AI w sklepie Levi Strauss
Jeszcze w tym roku Levi's planuje w tym roku testy technologii Lalaland.ai w celu budowy "bardziej zróżnicowanego i integracyjnego doświadczenia klienta" przez zaangażowanie do kampanii produktowych modelek i modeli wykreowanych w AI.
- Chociaż AI prawdopodobnie nigdy w pełni nie zastąpi nam ludzkich modeli i modelek, jesteśmy podekscytowani potencjalnymi możliwościami, jakie może nam ona dać w zakresie budowania doświadczeń konsumenckich - powiedziała dr Amy Gershkoff Bolles, globalna szefowa strategii cyfrowej i nowych technologii w Levi Strauss & Co.
Wygenerowane cyfrowo modelki i modele będą służyć klientom robiącym zakupy na Levi.com lub w aplikacji marki. Klient będzie mógł sprawdzić, jak wyglądają np. spodnie na sylwetce najbardziej zbliżonej do ich indywidualnego wyglądu, nie zaś jak w wielu e-commercea'ch, tylko na jednej modelce lub modelu. To z kolei ma uczynić doświadczenie zakupowe jeszcze bardziej spersonalizowanym i zwiększyć różnorodność.
Dołącz do dyskusji: Levi's angażuje modelki i modelów wygenerowanych w AI