Levi's nie mógł dogadać się z Zenith, wybrał OMD
Firma Levi Strauss wybrała należący do Omnicom Group dom mediowyOMD do planowania i zakupu mediów.
Decyzja o wyborze OMD zapadła po tym, jak firma nie potrafiładojść do porozumienia w kwestii umowy z należącym do Publicis Groupdomem mediowym Zenith Media - informuje serwis Brandweek. Trzecimfinalistą przetargu był należący do IPG dom mediowy Initiative.
OMD będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla markiLevi's oraz należącej do największego producenta dżinsów na świeciemarki Dockers.
Do tej pory planowanie było podzielone pomiędzy agencje BartleBogle Hegarty (dla marki Levi's) oraz Draftfcb (Dockers). BartleBogle Hegarty jest także główną agencją kreatywną firmy na terenieobu Ameryk, Europy i Azji. Jednak w październiku Levi Straussogłosił nowy przetarg na region amerykański, w którym agencja niezamierza startować.
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: Levi's nie mógł dogadać się z Zenith, wybrał OMD