SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

lgotech Polska nowym partnerem Avaya

Rozwiązania Avaya do obsługi telefonii IP oraz dla contact center w ofercie firmy Algotech Polska.

Firma Avaya Poland, czołowy dostawca systemów komunikacyjnych, rozwiązań oraz usług dla biznesu, poinformowała o rozpoczęciu współpracy z firmą Algotech Polska, dotyczącą sprzedaży rozwiązań Avaya dla call/contact center oraz rozwiązań telefonii IP przez firmę Algotech.

Algotech oferować będzie rozwiązania Avaya swoim klientom, którymi są firmy ze wszystkich sektorów gospodarki, zamierzające wdrożyć rozwiązania contact center
i Help Desk. Firma spodziewa się, że z tej oferty skorzystają również przedsiębiorstwa, posiadające wiele oddziałów i pragnące je połączyć w jednolitą strukturę,
lub też zamierzające dokonać modernizacji już funkcjonujących technologii.

„Pozyskanie każdego nowego partnera jest dla nas dużym powodem do zadowolenia, szczególnie, gdy partner koncentruje się na oferowaniu głównie rozwiązań Avaya”, mówi Andrzej Podgórski, Channel Manager, Avaya Poland, „Tego typu współpraca przynosi wymierne korzyści użytkownikom tych rozwiązań, czego dowodem są dotychczasowe wdrożenia, dokonane przez Algotech”.

Zbigniew Marcinkowski, Dyrektor Zarządzający Algotech Polska, dodaje: „Cieszymy się, że będziemy mogli proponować naszym klientom rozwiązania Avaya, które cechują się wysoką skalowalnością i stabilnością pracy. Ma to ogromny wpływ na prowadzenie biznesu dziś i planowaniu jego rozwoju na przyszłość”. 

Dołącz do dyskusji: lgotech Polska nowym partnerem Avaya

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl