Lidl zmienił agencję PR
W wyniku wygranego przetargu od września za obsługę public relations marki dyskontów Lidl odpowiada agencja K+PR (poprzednio Komunikacja Plus PR).
- Lidl Polska zrezygnował ze współpracy z agencją 24/7Communication. W wyniku przeprowadzonego przetargu nasza sieć rozpocznie współpracę z nową agencją PR. Od jesieni br. za komunikację naszej marki odpowiadać będzie agencja Komunikacja Plus - przekazała portalowi Wirtualnemdia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, odpowiedzialna za komunikację Lidl Polska.
Agencja 24/7Communication pracowała dla Lidl Polska od 2015 roku. Odpowiadała za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.
W pierwszej połowie br. Lidl Polska Lidl zredukował wydatki reklamowe rdr o 4 proc., do 351,6 mln zł. Wciąż należy jednak do czołówki największych reklamodawców w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Lidl zmienił agencję PR