Lidl otwiera w Wilanowie dwupiętrowy sklep
W czwartek 30 stycznia br. Lidl Polska ma otworzyć na warszawskim Wilanowie jeden z najnowocześniejszych i najbardziej eleganckich w swojej sieci sklepów. Po raz pierwszy sala sprzedaży ulokowana będzie na pierwszym piętrze. Na dole budynku znajdzie się natomiast parking.
Sklep sieci Lidl Polska znajduje się przy al. Rzeczpospolitej w dzielnicy Wilanów w Warszawie. Zajmuje 3 piętra. Na parterze znajduje się parking na ok. 115 miejsc. Sala sprzedażowa po raz pierwszy w przypadku sklepów Lidla została zlokalizowana na I piętrze. Jest większa niż w większości sklepów tej marki, ma ok. 1400 mkw powierzchni. Kolejny trzeci poziom zajmuje powierzchnia biurowa.
W budynku znajduje się też tzw. trawelator, czyli ruchomy chodnik oraz winda, które łączą parking z salą sprzedaży.
W sklepie zainstalowano 7 kas z podwójnym miejscem do pakowania. Napisy i piktogramy na ściennych oznaczeniach działów są czarne, zaś nad stoiskiem z alkoholami znajduje się reklama Winnicy Lidla – platformy do sprzedaży alkoholi.
W sklepie znajdują się też dwa piece, w których dopiekane jest pieczywo ( w jednym z nich produkty bio).
W nowej placówce na Wilanowie Lidl wykorzystuje instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła, odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych czy energooszczędne oświetlenie LED. Firma podkreśla, że rozwiązania te mają zwiększyć efektywność energetyczną obiektu oraz uczynić placówkę obiektem energooszczędnym.
W nowo otwieranym sklepie Lidla na Wilanowie pracuje ok. 40 osób. Do soboty 8 lutego br. klienci tej placówki mogą skorzystać z wielu promocji związanych z jej uruchomieniem.
Sklep będzie czynny w godz. 7-22 od poniedziałku do soboty, zaś w niedziele handlowe – od 8 do 21.
Dyskonter ma w planach otwarcie kolejnego dwupiętrowego sklepu w Warszawie. Miałby być zlokalizowany w okolicach Fortu Służew, na Mokotowie.
Do Lidl Polska należy ok. 700 dyskontów. Wiosną br. firma uruchomiła sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.
W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mld zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego 2019 r. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Lidl otwiera w Wilanowie dwupiętrowy sklep