Lidl otwiera w Szwecji „Micromarkety" i zachęca do dzielenia się jedzeniem
Szwedzki oddział Lidla przygotował nową, nietypową akcję promocyjną. Do wyselekcjonowanej grupy klientów trafiły paczki z produktami z Lidla. Z nich przygotowali i "sprzedawali" potrawy we własnych przydomowych "Micromarketach".
Akcja Lidla ma zachęcić Szwedów do robienia zakupów w Lidlu, a przy okazji zacieśniania więzów z sąsiadami i przyjaciółmi. Sieć do wybranych osób wysłała paczki ze świeżymi produktami, z których dało się przygotować obiad dla maksymalnie sześciu osób. Posiłek można zjeść w "Micromarketach", zorganizowanych w domach osób, do których wysłano paczki.
Klienci prowadzący "Mikromarlety" dostali od Lidla także gadżety, które pomogły im upodobnić się do pracowników sieci - czapeczki i koszulki z logo detalisty.
Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie, na outdoorze oraz internecie.Za działania odpowiada dział marketingu Lidla przy wsparciu agencji Volt, JMWGolin, Make Your Mark i Starcom.
Dołącz do dyskusji: Lidl otwiera w Szwecji „Micromarkety" i zachęca do dzielenia się jedzeniem