SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eurozet uruchomił lifestylowy serwis w ramach RadioZet.pl. Antyradio z nowym layoutem

Radio Zet (Eurozet) wystartowało z nowym lifestylowym serwisem - StylŻycia.radiozet.pl. Strona zasilana jest materiałami z Chillizet.pl., na początku roku ma przejść redesign. Odmieniony layout zyskał też inny serwis Grupy - Antyradio.pl.

W ramach nowej strategii Grupy - content lifestylowy z Chillizet.pl zasilia teraz SylŻycia.radiozet.pl, natomiast Chillizet.pl wkrótce stać się ma stroną poświęconą głównie radiu, promocji treści związanych z życiem anteny, programów oraz podcastów stacji. Na StylŻycia.radiozet.pl użytkownicy znajdą praktyczne porady dotyczące związków, mody i urody, a także prowadzenia domu. Layout serwisu wpisuje się w styl graficzny obowiązujący na portalu Radiozet.pl, ale wkrótce przejdzie redesign, który będzie miał na celu podkreślenie jego charakteru.

Z kolei w odnowionym portalu Antyradio.pl użytkownicy znajdą newsy muzyczne, informacje o koncertach, premierach i wydarzeniach muzycznych, a także wiadomości ze świata filmów i seriali, recenzje, ciekawostki z planów zdjęciowych oraz zapowiedzi najgłośniejszych produkcji kinowych i platform VOD. Nowy layout ma lepiej oddawać charakter stacji. - Antyradio od lat ma grono wiernych fanów, zarówno on-air, jak i online. To właśnie z myślą o nich przygotowaliśmy nowy layout. Podjęte działania pozwolą uzyskać głębszą synergię między brandami online i onair oraz wzmocnić nasze serwisy i jeszcze lepiej dopasować je do potrzeb odbiorców - mówi Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.

Serwisy zostały zaprojektowane zgodnie z filozofią mobile first w technologii responsive web design, tak, aby użytkownicy mogli z niego korzystać w komfortowy sposób zarówno na desktopie, tablecie, jak i smartfonie. Za  przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet.

W październiku br. serwisy Grupy Eurozet odwiedziło 13,1 mln realnych użytkowników. Portal Radiozet.pl zanotował liczbę 12,1 mln użytkowników.

W ub.r. grupa kapitałowa Eurozet osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 2,7 proc. do 206,08 mln zł oraz zysku netto z 23,1 do 23,35 mln zł. Firma zarabia głównie na reklamach radiowych i internetowych. Pod koniec września, wbrew rekomendacji zarządu, wypłaciła swoim udziałowcom SFS Ventures i Agorze 30 mln zł dywidendy.

Dołącz do dyskusji: Eurozet uruchomił lifestylowy serwis w ramach RadioZet.pl. Antyradio z nowym layoutem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hahaha
Antyradio rok do roku spadło o połowę... potrzebni są ludzie z pomysł a nie kolejne kolorowanie strony. Ale komu ja to mówię.
odpowiedź
User
słuchacz
Coraz mniej do słuchania coraz więcej do oglądania. Zamknąć to badziewie i otworzyć jeszcze kilka stron.
odpowiedź