Link4 dopina szczegóły współpracy z Sigma Bis
Firma ubezpieczeniowa Link4 dopina ostatnie szczegóły współpracy z Sigma Bis, agencją marketingową utworzoną przez PKN Orlen i PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Nadal będzie współpracować z domem mediowym Carat.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że Link4 już zdecydowało, że planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii zajmować się będzie Sigma Bis. Obecnie trwają negocjacje dotyczące stawek oraz organizacji pracy.
Po ich zakończeniu ma zostać zawarta umowa o współpracy pomiędzy firmami. Ma to nastąpić niebawem.
Obecnie obsługą mediową Link4 zajmuje się dom mediowy Carrat należący do Dentsu Aegis Network Polska. Carat ma pozostać agencją przejściową do czasu przeniesienia kampanii.
Link4 będzie drugą firmą, która powierza obsługę mediową agencji Sigma Bis. Kilka tygodni temu zdecydował się PKN Orlen, który zakończył współpracę z domem mediowym Starcom, należącym do Publicis Media.
Dołącz do dyskusji: Link4 dopina szczegóły współpracy z Sigma Bis