Kasia Moś śpiewająco reklamuje OC i AC w Link4 „do 500 zł taniej” (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Link4 z udziałem piosenkarki Kasi Moś i zespołu The Chance. W reklama promowane są polisy OC i AC.
Spot tak jak poprzednie jest utrzymany w konwencji muzycznej. Kasia Moś i The Chance na melodię hitu sprzed wielu lat „Cry Just A Little Bit” Shakin' Stevensa śpiewają tekst promujący polisy OC i AC oferowane przez Link4 oraz zachęcający do kontaktu telefonicznego z firmą. W scenografii wykorzystano brytyjskie auto Aston Martin.
Reklama podkreśla, że wykupując te polisy w Link4, można oszczędzić nawet do 500 zł. Skąd ta kwota? Według badania do 500 zł mniej płaciło rocznie 75 percentyli klientów, którzy przeszli do Link4.
- Kasia Moś bardzo pozytywnie wpływa na nasze reklamy. Lubimy też z nią pracować. Kasia to typowa Ślązaczka, pracowita, punktualna. Bardzo utalentowana, ale zarazem skromna - mówi Joanna Talaśka , dyrektor komunikacji marketingowej w Link4.
Kasia Moś i The Chance od ponad 4 lat występują w reklamach tej firmy, na początku br. przedłużono tę współpracę. Ubezpieczyciel podpisał nowy kontrakt z piosenkarką.
Działania reklamowe Link4 obejmują m.in. telewizję.
Za obsługę marketingową ubezpieczyciela odpowiadają agencja Red8 Advertising i dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kasia Moś śpiewająco reklamuje OC i AC w Link4 „do 500 zł taniej” (wideo)
A czym się różni od pozostałych?
inną piosenką, scenografią, kostiumami 😂😂😂😂😂😂