SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Miruć promuje ubezpieczenie Dom od Link4 (wideo)

Trwa kampania ubezpieczenia Dom oferowanego przez Link4 (Grupa PZU). Bohaterem akcji jest architekt wnętrz Krzysztof Miruć znany z programów w kanałach TVN Grupy Discovery.

Krzysztof Miruć w spocie Link4 Krzysztof Miruć w spocie Link4

W spotach Krzysztof Miruć przedstawia aranżacje różnych pomieszczeń oraz opowiada o zagrożeniach: zalaniu, przepięciu instalacji elektrycznej i włamaniu. Podkreśla przy tym, jakie usługi związane z ewentualnymi szkodami są gwarantowane w ramach polis Dom przez Link4.

 

Kampania obejmuje też promowanie Link4 w programie „Zgłoś remont” w HGTV.

Od początku br. za obsługę mediową Link4 odpowiada agencja Sigma Bis należąca do Orlenu i Grupy PZU. W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Link4 w mediach pozainterentowych wyniosły 43,73 mln zł o 55,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

 

 

Krzysztof Miruć w HGTV jest też gospodarzem programów „Weekendowa metamorfoza” i „Remont razem”, a w TVN Style wspólnie z Anną Nowak-Ibisz prowadzi „Patent na dom”.

Od prawie dwóch lat jest dyrektorem artystycznym miesięcznika wnętrzarskiego „Cztery Kąty”, kupionego od Agory przez Pressland. Niedawno został ambasadorem reklamowym marki drzwi i akcesoriów DRE.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Miruć promuje ubezpieczenie Dom od Link4 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl