LinkedIn wprowadza nowe narzędzia dla użytkowników
Biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn wprowadza nowe narzędzia, które mają zwiększać autentyczność kont i poprawić zaangażowanie użytkowników.
Nowe zmiany będą stopniowo udostępniane użytkownikom od tego tygodnia.
Pierwsza aktualizacja to „wideo z okładki” (Cover Story), które pozwoli użytkownikom LinkedIna lepiej docierać do rekruterów i pobudzać zaangażowanie na profilu. Funkcja pozwoli na przygotowanie krótkiego, spersonalizowanego przywitania, które inni obejrzą po wejściu na profil. Wkrótce do wideo będzie można dodać napisy.
Według danych LinkedIn prawie 80 proc. osób z działów HR uważa, że przed pierwszą rozmową rekrutacyjną obejrzenie krótkiego wideo prezentującego kandydata byłoby pomocne.
Kolejna funkcja to tryb twórcy, pozwalający za pomocą hasztagów określić, jakie tematy najczęściej poruszamy na LinkedIn. Wraz z tą zmianą sekcje „Polecane” i „Aktywność” zostaną przeniesione na górę profilu, a przycisk „Połącz” zmieni się na „Obserwuj” - ma to pomóc zwiększać grono obserwujących.
LinkedIn chce też promować transmisje na żywo w serwisie. W tym celu wprowadza funkcję LinkedIn Live - umożliwi w tle profilu zamieszczać relacje na żywo.
Według danych z jesieni 2020 r. LinkedIn korzystało globalnie ponad 700 mln użytkowników, w Polsce z kolei znajduje się on na 2. miejscu wśród serwisów poświęconych pracy.
Dołącz do dyskusji: LinkedIn wprowadza nowe narzędzia dla użytkowników
A to początek końca.