Linkleaders wygrywa przetarg mBanku na obsługę EB
Agencja Linkleaders wygrała przetarg na obsługę mBanku w zakresie employer brandingu.
Od stycznia 2022 roku Linkleaders ponownie odpowiada za kompleksowe wsparcie mBanku w obszarze employer brandingu. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie nowej strategii employer brandingowej banku, ze szczególnym uwzględnieniem działań rekrutacyjnych.
Zakres współpracy obejmuje m.in. kampanie rekrutacyjne w obszarach IT, contact center oraz komunikację wewnętrzną, obsługę contentową i kreatywną w obszarze employer brandingu. Celem działań jest wzmocnienie pozycji mBanku jako pracodawcy pierwszego wyboru oraz wsparcie relacji z pracownikami w obliczu pracy zdalnej i hybrydowej.
Linkleaders wygrywa przetarg mBanku
Wygrany przetarg oznacza przedłużenie o kolejne trzy lata współpracy trwającej od 2019 roku.
Liderką zespołu Linkleaders, działającego na rzecz mBanku, jest Anna Zając, client service director z ponad piętnastoletnią praktyką w obszarze marketingu, w tym na menedżerskich stanowiskach w branżach bankowej, transportowej i eCommerce. Stałą członkinią zespołu jest także Dajana Tatar – Employer Branding Consultant, posiadająca doświadczenie w branży employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego na rzecz branży IT, m.in. marek Daftcode i 10Clouds.
Dołącz do dyskusji: Linkleaders wygrywa przetarg mBanku na obsługę EB