Locomotiva odświeża Ardo
Agencja reklamowa Locomotiva zagospodarowała Ardo
Agencja reklamowa Locomotiva zagospodarowała Ardo, tworząc kampanię odświeżającą wizerunek tej dobrze znanej w Polsce marki sprzętu AGD.
Kampania "Ardo. Sprzęt gospodarny" powstała w agencji reklamowej Locomotiva. Obejmuje spoty telewizyjne, outdoor i reklamy prasowe, a wkrótce zostanie uzupełniona o branding tramwajów i autobusów. Jej celem jest nadanie ARDO nowego, bardziej wyrazistego wizerunku solidnej i nowoczesnej marki wśród kobiet i mężczyzn w przedziale wiekowym 25-40 lat zamieszkujących małe, średnie i duże miasta.
Lokomotywą kampanii reklamowej Ardo jest utrzymany w konwencji zmysłowej, włoskiej elegancji spot telewizyjny "Ardo. Sprzęt gospodarny", którego dwie wersje (30-sto i 15-sekundowa) obecne są w telewizji od początku czerwca. Został on wyprodukowany przy współpracy z domem produkcyjnym Opus. Jego reżyserii podjął się Andrzej Sawczuk, który osobiście stanął również za kamerą.
Rozwinięciem komunikatu jest kampania outdoorowa, a całości dopełniają reklamy prasowe w pięciu odsłonach. Pierwsza prezentuje markę, a następne cztery poszczególne grupy produktów ARDO. Przekaz zostanie dodatkowo wzmocniony przez reklamę na środkach komunikacji miejskiej.
Dołącz do dyskusji: Locomotiva odświeża Ardo