Łódź będzie się promować spotami za prawie 340 000 zł
Miasto Łódź ogłosiło konkurs na spoty reklamowe i film promocyjny o wartości blisko 340 tys. zł.
Nagrodą w konkursie będzie zaproszenie laureata do podpisania umowy, której przedmiotem będzie opracowanie i realizacja czterech spotów reklamowych o długości 20 sekund oraz filmu promocyjnego o długości od 4 do 8 minut, o wartości 338 250 zł brutto.
Spoty i film mogą być zrealizowane w dowolnej technice lub z wykorzystaniem połączenia różnych technik. Ich emisja planowana jest jesienią br. w ramach kampanii promującej Łódź jako Centrum Przemysłów Kreatywnych. Ponadto będą one stanowić materiał promocyjny miasta nagrany na nośnikach dvd i pendrive.
Konkurs skierowany jest do profesjonalistów (agencji kreatywnych, studiów filmowych etc.) a także studentów i absolwentów wyższych szkół filmowych z całej Polski. Zgłoszone prace muszą być pracami autorskimi, wcześniej nie nagradzanymi oraz nie produkowanymi. Powinny zawierać eksplikację reżyserską (do 2 stron A4 wraz z opisem wykorzystanych technik), scenariusz spotów i filmu, storyboardy (kolorowe lub czarnobiałe, opcjonalnie w przypadku spotów - animatic) oraz opis koncepcji tła i efektów dźwiękowych.
W skład jury konkursu wejdą związani z Łodzią twórcy i specjaliści w dziedzinie reklamy, filmu, telewizji i grafiki, oraz przedstawiciele Urzędu Miasta Łodzi i Rady Miejskiej w Łodzi.
Termin nadsyłania prac mija 15 maja br.
Dołącz do dyskusji: Łódź będzie się promować spotami za prawie 340 000 zł