Łódź szuka logo i hasła - konkurs dla firm i osób
Władze Łodzi ogłosiły konkurs na nowe logo i hasło promujące to miasto. Projekty do 23 września mogą zgłaszać firmy i osoby fizyczne.
Nowe logo i hasło promocyjne Łodzi powinny wpisywać się w strategię komunikacji miasta, którą na początku br. zaprezentowała agencja Demo Effective Launching (więcej na ten temat). Przypomnijmy, że Łódź chce się promować jako „centrum przemysłów kreatywnych”.
W konkursie można zgłaszać tylko logo lub hasło albo jedno i drugie. Projekty należy przesyłać do 23 września do Biura Promocji Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi. Konkurs jest otwarty zarówno dla firm, jak i osób fizycznych. Warunkiem jest posiadanie doświadczenia w kreowaniu wizerunku oraz opracowywaniu systemów identyfikacji wizualnej.
Zwycięzca konkursu zostanie zaproszony do opracowania pełnego systemu identyfikacji wizualnej Łodzi i księgi znaku, w ramach zamówienia o wartości 50 tys. zł brutto.
Dołącz do dyskusji: Łódź szuka logo i hasła - konkurs dla firm i osób