Łomża z nową butelką Miodowego idzie „Swoją drogą” (wideo)
Marka Łomża Miodowe, należąca do Van Pur, ma nową szatę graficzną. Za działania komunikacyjno-marketingowe towarzyszące rebrandingowi odpowiada Deloitte Digital, a za wygląd nowych opakowań - Studio Wilk.
Zmiana szaty graficznej wariantu Miodowego ma na celu uspójnienie i odświeżenie opakowań marki Łomża. Rebrandingowi towarzyszy akcja promocyjna w internecie, która obejmuje reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampania video, wykorzystująca platformy VOD i YouTube. Dodatkowo, prowadzone są aktywności w mediach społecznościowych.
Zmiana wyglądu opakowań wariantu Miodowego jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Łomża. Swoją drogą”, która rozpoczęła się w czerwcu tego roku. Za przeprowadzenie badań i przygotowanie strategii odpowiadał zespół Deloitte marketing strategy and consumer research, a za kreację zespół agencyjny Deloitte Digital.
- W najnowszej odsłonie kampanii elementy nowej identyfikacji pojawiają się nie tylko na butelce. W filmie wykorzystaliśmy emblemat jelenia i charakterystyczny żółty kolor – mówi Mateusz Książek, dyrektor kreatywny Deloitte Digital.
Przy tworzeniu kampanii Deloitte Digital wspierał dom mediowy Mediacom, dom produkcyjny Flota Filmowa oraz studio Zstudio&Burza, które jest odpowiedzialne za udźwiękowienie. Postprodukcją zajął się Coloroffon Film. Za materiały POS odpowiada agencja Invitro.
Deloitte Digital rozpoczęło pracę dla Van Pur w styczniu tego roku. Z początkiem czerwca partnerstwo z marką zostało rozszerzone o obsługę w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Łomża z nową butelką Miodowego idzie „Swoją drogą” (wideo)