Piwo Łomża Pszeniczne 0,0% reklamowane jako „100% piwa, 0,0% alkoholu” (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Łomża Pszeniczne 0,0% - nowy wariant smakowy piwa bezalkoholowego Łomża (produkowanego przez Van Pur). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, Streetcom i MediaCom Warszawa.
Reklamy są utrzymane w konwencji kreatywnej opartej na pytaniach: „Kto powiedział, że…” oraz haśle „100% piwa, 0,0% alkoholu”. W takiej stylistyce były utrzymane zeszłoroczne reklamy bezalkoholowej Łomży.
Pszeniczne 0,0% to jeden z dwóch nowych wariantów piwa Łomża wprowadzonych do sprzedaży wiosną br., drugim jest Ciemne.
Nowa kampania obejmuje m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania z zakresu influencer marketingu i samplingu - agencja Streetcom.
Dołącz do dyskusji: Piwo Łomża Pszeniczne 0,0% reklamowane jako „100% piwa, 0,0% alkoholu” (wideo)