Łomża szuka trenera łomżingu do wypoczywania za 20 tys. zł
Ruszyła niestandardowa kampania reklamowa piwa Łomża (Van Pur), w ramach której trwa rekrutacja na stanowisko trenera łomżingu. W akcji biorą udział twórcy bloga Make Life Harder.
Trener łomżingu zostanie zatrudniony na lipiec i sierpień. Wśród stawianych mu wymagań są m.in. skłonność do osiągania błogostanu bez względu na okoliczności oraz nieumiejętność pracy pod presją czasu oraz niechęć do budzików i kalendarzy.
Zgłaszać można się do 11 czerwca. Osoba wybrana przez Lucjana i Macieja, twórców bloga Make Life Harder, będzie podróżować po Mazurach i tworzyć Dekalog Łomżingu, czyli listę 10 najlepszych aktywności, które można uprawiać na łonie natury. Przede wszystkim będzie uczestniczyć w plenerowych atrakcjach, na leżaku, kocu czy hamaku. Za każdy miesiąc otrzyma 10 tys. zł brutto
Przypomnijmy, że łomżing pojawia się w reklamach piwa Łomża od czerwca ub.r. (przeczytaj więcej i zobacz spoty).
Obecna kampania obejmuje klasyczne ogłoszenia o pracę w serwisach rekrutacyjnych (m.in. gazetapraca.pl, olx.pl, praca.money.pl) oraz reklamy na Facebooku, NK.pl, Kwejk.pl i w Google Adwords.
Dołącz do dyskusji: Łomża szuka trenera łomżingu do wypoczywania za 20 tys. zł