Loratan Pro reklamowany na alergię (wideo)
Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa leku Loratan Pro zwalczającego objawy alergii. Produkujące go przedsiębiorstwo PPF Hasco-Lek przygotowało akcję wspólnie z firmami Adheads, Alwernia Studios i MEC.
Kampania Loratanu Pro informuje, że lek ten zawiera loratadynę, która stosowana przez pacjentów z alergicznym nieżytem nosa zapewnia lepsze samopoczucie i zdecydowanie mniejszą senność w ciągu dnia niż stosowane dotychczas preparaty z cetryzyną. Reklama podkreśla, że Loratan Pro - w formie niebieskich kapsułek - jest dostępny bez recepty.
Kampania prowadzona będzie w największych stacjach ogólnopolskich i kanałach niszowych. Kreacją i produkcją wykorzystywanego w niej spotu zajęły się agencja Adheads i firma Alwernia Studios, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Loratan Pro reklamowany na alergię (wideo)