Lori Hiltz szefową obsługi globalnych klientów w Havas Media Group
Lori Holtz awansowała na nowo utworzone stanowisko CEO global brands w Havas Media Group, do której należy m.in. Havas Media. Grupa chce się skoncentrować na obsłudze globalnych klientów.
Lori Hiltz jako CEO Global Brands w Havas Media Group jest odpowiedzialna za nadzorowanie relacji z globalnymi klientami agencji. Dotychczas pełniła funkcję CEO Havas Media Group w Ameryce Północnej. Na stanowisku tym zastąpi ją Collin Kinsella, były CEO Mindshare w Ameryce Północnej. Oboje będą raportować do Global CEO Havas Media Group, Alfonso Rodes.
Havas Media Group w ostatnich latach skupiała się na wzmocnieniu swojej pozycji w pozyskiwaniu klientów globalnych. W ciągu ostatnich trzech lat przychody grupy z obsługi międzynarodowych graczy wzrosły z 5 proc. udziału w całych przychodach do 30 proc.
Dominującą spółką w Havas Media Group jest firma Havas zajmująca się planowaniem i zakupem mediów. Od pewnego czasu realizuje ona strategię „Razem”, polegającą na coraz większej integracji działań związanych z zakupem mediów i kreacją. W ramach tej strategii na większości rynków w biurach Havas Media Group działy planowania i zakupu mediów pracują wspólnie z działami kreacji. Lori Hiltz wprowadzała założenia tej strategii w Ameryce Północnej, a zdobyte tu doświadczenia ma wykorzystać przy obsłudze globalnych klientów agencji.
Dołącz do dyskusji: Lori Hiltz szefową obsługi globalnych klientów w Havas Media Group