Lothar Boehm przygotowała nowe szaty Kubusia
Firma Tymbark wprowadziła na rynek innowacyjny wariant Kubusia wzbogacony Formułą Ochronną Pro-A (połączenie prowitaminy A i prebiotyku).
Forma i grafika nowego opakowania zostały zaprojektowane przez Lothar Boehm tak, aby podkreślać charakter nowego produktu.
- Dzieci to bardzo wymagający konsument. Szukają produktów, które w pełni zaspokoją ich oczekiwania zarówno pod względem samego produktu - jego jakości, jak również pod względem opakowania - jego funkcjonalności i nowoczesności. Są otwarte na innowacyjne pomysły. Formuła nowego Kubusia jest unikalna. Mamy nadzieję, że najmłodsi polubią nasz nowy produkt - powiedziała Dorota Liszka, rzecznik prasowy firmy Tymbark.
"Zależało nam, aby nowe opakowanie wspierało nową koncepcję marki.Tak jak produkt, musiało być emocjonalne i atrakcyjne dla dzieci, ale jednocześnie edukacyjne i racjonalne dla rodziców - dodał Piotr Kośmider z firmy Lothar Boehm.
Dołącz do dyskusji: Lothar Boehm przygotowała nowe szaty Kubusia