SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lothar Boehm przygotowała nowe szaty Kubusia

Firma Tymbark wprowadziła na rynek innowacyjny wariant Kubusia wzbogacony Formułą Ochronną Pro-A (połączenie prowitaminy A i prebiotyku).

Forma i grafika nowego opakowania zostały zaprojektowane przez Lothar Boehm tak, aby podkreślać charakter nowego produktu.

- Dzieci to bardzo wymagający konsument. Szukają produktów, które w pełni zaspokoją ich oczekiwania zarówno pod względem samego produktu - jego jakości, jak również pod względem opakowania - jego funkcjonalności i nowoczesności. Są otwarte na innowacyjne pomysły. Formuła nowego Kubusia jest unikalna. Mamy nadzieję, że najmłodsi polubią nasz nowy produkt - powiedziała Dorota Liszka, rzecznik prasowy firmy Tymbark.

           

"Zależało nam, aby nowe opakowanie wspierało nową koncepcję marki.Tak jak produkt, musiało być emocjonalne i atrakcyjne dla dzieci, ale jednocześnie edukacyjne i racjonalne dla rodziców - dodał Piotr Kośmider z firmy Lothar Boehm.

Dołącz do dyskusji: Lothar Boehm przygotowała nowe szaty Kubusia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl