LoveBrands Relations zmienia strukturę: pięć nowych działów
W agencji LoveBrands Relations powstało pięć działów - events strategy & management zarządzany przez Monikę Wincenciak-Ziembę, brand & influencer marketing, na czele którego stanęła Katarzyna Miklaszewska, life science & CSR prowadzony przez Martę Domańską, a działem corporate & public affairs kieruje Bartosz Lewicki.
Reorganizacja w LoveBrands Relations jest jednym z etapów zaplanowanego na ten rok wdrożenia planów rozszerzenia oferowanych usług. Firma chce podkreślić swoje kompetencje zwłaszcza w trzech obszarach - strategicznym, eventowym i influencer marketingu.
- Jesteśmy dumni z tego, co udało nam się osiągnąć w ciągu 5 lat istnienia LoveBrands Relations, ale nasze ambicje i stale rosnące kompetencje powodują, że jesteśmy nastawieni na rozwój, a co za tym idzie również zmiany. Jestem przekonana, że jesteśmy do nich przygotowani bardziej niż kiedykolwiek, bo udało nam się stworzyć zespół ludzi, którzy są zarówno świetnymi profesjonalistami, ale też niezwykle kreatywni i otwarci na tworzenie projektów przełamujących utarte standardy - mówi Dorota Bieniek- Kaska, prezes zarządu LoveBrands Relations.
Pięć działów LoveBrands Relations
W LoveBrands Relations powstało pięć działów: events strategy & management zarządzany przez Monikę Wincenciak-Ziembę, brand & influencer marketing, na czele którego stanęła Katarzyna Miklaszewska, life science & CSR prowadzony przez Martę Domańską. Działem corporate & public affairs kieruje Bartosz Lewicki.
Za budowanie strategii komunikacyjnych odpowiada dział strategy & development, zarządzany przez Joannę Niemiec, wiceprezes i główną strateg agencji.
- Doświadczenia ostatnich 5 lat pokazały nam, jak ważne jest strategiczne podejście nie tylko komunikacji korporacyjnej, CSR, public affairs czy strategii marki, ale także do obszarów dotąd traktowanych bardziej narzędziowo, jak influencer czy event marketing - komentuje Joanna Niemiec,
LoveBrands Relations powstała w 2014 roku. Zarząd tworzą Dorota Bieniek- Kaska (prezes), Joanna Niemiec (wiceprezes), a także Jacek Stalewski i Jacek Wlazło.
W portfolio agencji znalazły się do tej pory takie firmy jak E. Wedel, L’Oreal, Coty, Huawei, pracuj.pl, Play, Tidal, FRoSTA, Fundacja „Orlen – Dar Serca”, Novo Nordisk, Roche, TiM, Zortax, Danone, Fundacja STOMAlife, Algeco.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations zmienia strukturę: pięć nowych działów