LoveBrands Relations wygrała przetarg Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Polski Instytut Sztuki Filmowej rozstrzygnął przetarg na obsługę kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych”. Zlecenie zdobyła agencja LoveBrands Relations.
W ramach umowy, agencja odpowiadać będzie za opracowanie i wdrażanie strategii działań PR (w tym w internecie) i relacjami z mediami. Zespół zajmie się też przygotowaniem mediaplanu czy koordynowaniem realizacji kampanii reklamowej projektu.
Projekt „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych” jest przeprowadzany w ramach „Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020”.
Budżet kampanii PISF to niecałe 697 tys. zł brutto. Oferty w przetargu były oceniane pod kątem koszt opracowania strategii marketingowej (30 proc.), wysokości wynagrodzenia agencji (30 proc.) i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (40 proc.).
W przetargu wzięło udział osiem agencji, oprócz LoveBrands Relations były to Heroes, Aplan Media, Projekt PR, iPublicity, Content Zone, 38PR & Content Communication oraz Profile. Najwyższą cenowo ofertę przedstawiła Profile (strategia za ponad 67 tys. zł, fee 55 tys. zł), najniżej - Aplan Media (strategia za 590 zł, fee 17 tys. zł).
PISF odrzucił pięć ofert: agencji Aplan Media (nie odpowiadała warunkom, błędy w obliczeniu kosztów), Heroes i Projekt PR (błędy w wyliczeniu kosztów). Oferty iPublicity oraz Content Zone zostały odrzucone w związku z podaniem „rażąco niskiej ceny lub kosztu w stosunku do przedmiotu zamówienia”.
Agencje mają czas na złożenie odwołania do końca lipca.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations wygrała przetarg Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej