Lufthansa rozpoczyna nową kampanię reklamową
Z początkiem września Lufthnasa rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej w mediach.
Kampania ma na celu zwrócenie uwagi pasażerów na atrakcyjne ceny biletów na przeloty Lufthansą do miejsc na całym świecie. Wraz z kampanią rusza akcja promocyjna 'Ceny warte polecenia'.
„Gdziekolwiek chcesz się znaleźć, mamy jeden cel: dopasować się do Twoich planów. Bo przecież Twoje zaufanie jest dla nas największą nagrodą” to główne przesłanie Lufthansy, promujące szeroką siatkę połączeń oraz niezawodność linii i innowacyjność. Działania Lufthansy skupione na bezpieczeństwie i komforcie podróży pasażera, wpływają na wybory konsumenta i sprawiają, że reklamowe „warto przeżyć taką chwilę” wchodzą w życie.
Reklamy Lufthansy można zobaczyć w prasie (dzienniki ogólnopolskie oraz magazyny opiniotwórcze i branżowe) oraz na plakatach zewnętrznych w sześciu miastach Polski (z których linie lotnicze oferują pasażerom połączenia). Równocześnie realizowane są działania promocyjne w Internecie.
Reklamę niskich cen wartych polecenia można znaleźć w Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet PL) lub usłyszeć na antenach rozgłośni radiowych (m.in. Radio ZET, RMF FM, Trójka, WAWA, JAZZ, PIN). Promocja cenowa Lufthansy w radiu potrwa do końca września.
Kreacją kreatywną reklamy Lufthansy zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny był Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Lufthansa rozpoczyna nową kampanię reklamową