SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Simlat przeciążony pracą zdalną w akcji społecznej Dell Technologies

„Bądź dla siebie lepszym szefem" to hasło nowej kampanii społecznej Dell Technologies z udziałem aktora Łukasza Simlata, który wciela się w pracownika korporacji przeżywającego codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. Kampanię przygotowała agencja monday comms.

Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie.

Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych realiów. Odpowiada najnowsza kampania Dell Technologies, w której firma zdradza, jak technologia i dobre nawyki mogą pomóc w byciu dla siebie lepszym szefem.

„Bądź dla siebie lepszym szefem”

„Bądź dla siebie lepszym szefem” to cykl przydatnych porad dla osób pracujących na home office. W ramach kampanii powstały trzy spoty wideo z udziałem Łukasza Simlata.

Spoty będą promowane w Internecie, odwołując widzów do bazy wiedzy na dedykowanym landing page’u lepszyszef.pl.

Kampania potrwa do końca marca 2022 roku. Do działań dołączyło kilkanaście redakcji ogólnokrajowych, biznesowych, branżowych i IT. Na stronie poświęconej kampanii znajdą się rozmowy z ekspertami, którzy wezmą także udział w podcastach Voice House „Case study: Praca Hybrydowa”, prowadzonych przez Tinę Sobocińską i Jarosława Kuźniara.

Za koncepcję i prowadzenie kampanii odpowiada dział brand&corporate z agencji monday comms. Wiedzę merytoryczną na potrzeby komunikacji opracowali: Adam Pawelec, osteopata oraz Paulina Sobiczewska, psycholog społeczna Uniwersytetu SWPS, zajmująca się zagadnieniami związanymi z motywacją.

Produkcją spotów zajęło się studio Panato. Reżyseria  i zdjęcia - Bartosz Bobkowski, Grzegorz Gospodarek, scenariusz Tomasz Chojnacki. 

Dołącz do dyskusji: Łukasz Simlat przeciążony pracą zdalną w akcji społecznej Dell Technologies

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
r
rozumiecie co znaczy i jak używać zwrotu "dedykowany", prawda?
odpowiedź
User
Szef
To jest naprawdę świetne! I jednocześnie smutne, że tak bardzo prawdziwe.
odpowiedź
User
sorry
No i co nam Dell chce przez to powiedzieć? Że na Dellu będzie mniej callów? Nie będzie ich longiem? Czy e-maile same się odpiszą? Idiotyczne.
odpowiedź