Lumia 640 reklamowana jako „więcej niż piękny wygląd” (wideo)
Microsoft prowadzi w Polsce kampanię reklamującą smartfon Lumia 640. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann London, Carat, iProspect Polska i Isobar Polska.
W reklamach przedstawiane są najważniejsze elementy Lumii 640: 5 calowy wyświetlacz HD, mocne podzespoły, Windows Phone 8.1 i wbudowane usługi Microsoftu - przede wszystkim Office 365 i OneDrive. Kampania podkreśla też, że smartfon jest objęty promocją, w ramach której można wypróbować pełną wersję Office 365 Personal na komputerze i tablecie.
Akcja reklamowa zaczęła się pod koniec kwietnia i potrwa do końca czerwca. Jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internet (reklamy display i wideo m.in. w serwisach VoD i na portalach społecznościowych, aktywności w Spotify, konkurs w Endomondo).
Globalną kreację kampanii przygotowała agencja McCann London. W Polsce za działania w social media odpowiadają agencje iProspect Polska i Isobar Polska, a za strategię działań oraz planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Lumia 640 reklamowana jako „więcej niż piękny wygląd” (wideo)
Jest to mój pierwszy win Phone i muszę powiedzieć że system bardzo dobrze się sprawuje obsługa intuicyjna, szybki
Tel bardzo dobry jak za tą cenę nie żałuję wyboru nawet mogę polecić i zachęcić do zakupu tylna klapka tylko mogłaby być trochę lepszej jakości