SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Luneta Kujawiaka

Odświeżone opakowanie Kujawiaka

Grupa Żywiec, właściciel lokalnej piwnej marki Kujawiak, wprowadziła nowe, odświeżone opakowanie tego produktu, a także zdecydowała o podwyższeniu zawartości ekstraktu do 11,7%.

Zmiany te rozpoczęły szereg działań mających na celu wzmocnienie wizerunku tego brandu wśród dotychczasowych konsumentów, a także pozyskanie nowych. Wszystkie te działania, już drugi rok z rzędu, zostały powierzone agencji Polymus.

Przede wszystkim ruszyła, więc kampania wizerunkowa w mediach przedstawiająca główne wartości marki: regionalność i naturalność. Ponadto przewidziano wiele promocji w detalu i w HoReCa. W końcu, w okresie wakacyjnym, w Bydgoszczy i całym regionie kujawsko-pomorskim odbywać się będzie cykl imprez sponsorowanych przez Kujawiaka pod nazwą Dzieł Beczki.

O wszystkich tych działaniach należało jednak poinformować przede wszystkim właścicieli sklepów, aby zawczasu przygotowali się na przewidywane zwiększone zainteresowanie piwem Kujawiak w okresie trwania kampanii.

Dlatego też przygotowany został dla nich specjalny mailing. Miał on kształt, stylizowanej na miedzianą lunety. W zależności od położenia względem siebie dwóch głównych jej obręczy, formułowało się hasło: “Nasze nowe spojrzenie!”, “Nasze nowe perspektywy!” lub “Nasze nowe atrakcje!”. Wewnątrz lunety ukryta była butelka Kujawiaka w nowym opakowaniu, a także ulotka przybliżająca wszystkie najistotniejsze informacje o produkcie i przedstawiająca kalendarz działać reklamowych. Przesłanie produktu, a co za tym idzie, stworzenie możliwości spróbowania Kujawiaka ze zwiększonym ekstraktem, było niesłychanie ważnym elementem mającym przekonać detalistów o bardziej wyrazistym jego smaku.

Mailing został dostarczony przez przedstawicieli handlowych Kujawiaka do 2000 sklepów detalicznych na terenie Bydgoszczy i okolic.

Działająca od 1996 roku agencja reklamowa Polymus jest w Polsce jedną z wiodących agencji komunikacji marketingowej o profilu full service (field marketing – promocje sprzedaży i merchandising, marketing bezpośredni, event marketing, PR i kreacja). Agencja tworzy i realizuje spójną komunikację marketingową Klienta we wszystkich obszarach rynku. Polymus wchodzi w skład NOVA Communications Group, którą tworzą także Arteria (agencja marketingu bezpośredniego), Comtica (firma informatyczna), Program (agencja marketingowa reprezentująca kanały telewizyjne) ora Ciszewski PR. Wśród klientów Polymus znaleźć można min. takie firmy jak PTC ERA, Heyah, BMW, SPF, Commercial Union, Samsung Electronics Polska, Grupa Żywiec, Premium Club, Masterfoods Polska.

Agencja Polymus została uznana przez magazyn Media i Marketing Polska za najlepszą Agencję BTL Roku 2003.

Dołącz do dyskusji: Luneta Kujawiaka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl