'M jak mieszkanie' z kampanią
Wiosenna oferta 'M jak mieszkanie' wsparta kampanią reklamową w mediach.
Do części nakładu kwietniowego wydania „M jak mieszkanie” dołączono prezent – komplet śniadaniowy, a do całości – katalog Praktikera Wiosna 2006. W piśmie startuje nowy konkurs, w którym główną nagrodą jest rodzinny pobyt w ośrodku SPA. Przygotowano także publikację „M jak mieszkanie poleca... Urządzamy się na wiosnę”, należącą do cyklu wydawnictw specjalnych „M jak mieszkanie”.
Obydwa pisma w sprzedaży pojawią się 21 marca. Ich ukazaniu się towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie.
20-25 marca w telewizji: TVN, TVN7, TV4, Puls, Tele5 oraz kanałach tematycznych będą ukazywały się spoty reklamowe. Spoty radiowe zostaną wyemitowane w sieci Radia Eska i Eska Rock. Reklamy prasowe pojawią się w miesięczniku „Zwierciadło”, w „Super Expressie” oraz we wszystkich magazynach Wydawnictwa Murator. Promocja obejmuje również serwis internetowy www.muratordom.pl i witryny czasopism WM. Koncepcję kampanii przygotowała agencja reklamowa PENTAGON Media Team. Sesje zdjęciowe realizowano w profesjonalnym studiu fotograficznym Wydawnictwa MURATOR - PENTAGON Studio foto. Kampanię TV zaplanował dom mediowy MindShare.
„M jak mieszkanie”
redaktor naczelny: Małgorzata Tomczyk
nakład: 140 000 egz.
cena: 3,90 zł i 4,90 zł (z prezentem)
"M jak mieszkanie poleca... Urządzamy się na wiosnę”
redaktor naczelny: Małgorzata Tomczyk
nakład: 50 000 egz.
cena: 4,90 zł.
Dołącz do dyskusji: 'M jak mieszkanie' z kampanią