"M jak miłość" i finał Eurowizji z najwyższymi cenami reklam w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj. Najwyższe ceny mają spoty emitowane przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz finał 67. Konkursu Piosenki Eurowizja.
Na 86,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy serialu "M jak miłość" w TVP2. Niewiele mniej trzeba zapłacić za emisję reklamy przy finale Konkursu Piosenki Eurowizja, który TVP1 będzie transmitować 13 maja br. - kosztuje 75,8 tys. zł.
Telewizyjna Jedynka będzie w maju transmitował półfinały piłkarskiej Ligi Mistrzów (10 i 17 maja br.) - spoty przy tych relacjach wyceniono na 59,6 tys. zł.
Za spot przy "Wiadomościach" reklamodawcy zapłacą 57,6 tys. zł w dni powszednie i 46,2 tys. zł w niedziele. Reklama przy prognozie pogody kosztuje z kolei 51,4 tys. zł w dni robocze oraz 59,3 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla spotów emitowanych przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 41,6 tys. zł i 52,1 tys. zł.
55 tys. zł kosztuje natomiast spot przy serialu "Kres niewinności" (emisja w niedzielne wieczory od 7 maja br.). Na 34,2 tys. zł wyceniono reklamy przy "Ojcu Mateuszu", na 24,8 tys. zł - przy "Komisarzy Alexie" i na 29,5 tys. zł - przy "Sprawie dla reportera".
Reklamodawcy zainteresowani emisją reklam przy serialach w TVP2 muszą się liczyć z wydatkiem rzędu: 54,8 tys. zł przy serialu "Barwy szczęścia", 59,5 tys. zł - przy "Na sygnale" i 48,8 tys. zł przy "Na dobre i na złe".
6,13 i 20 maja br. w TVP2 będzie można obejrzeć program "60 lat minęło. Największe hity opolskich festiwali" - za reklamę przy nich trzeba zapłacić 51,3 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj br.
Dołącz do dyskusji: "M jak miłość" i finał Eurowizji z najwyższymi cenami reklam w TVP