Maciej Dowbor reklamuje szczoteczki elektryczne Oral-B (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa szczoteczek elektrycznych do zębów Oral-B (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem prezentera telewizyjnego Macieja Dowbora. Akcję przygotowały firmy Interactive Solutions, Publicis Poland i MediaCom Warszawa.
W spocie Oral-B Maciej Dwobor podczas wizyty u dentysty przekonuje się, że szczoteczki tej marki wykonują o wiele więcej ruchów w ciągu minuty niż tradycyjne szczoteczki używana przez ludzi, dzięki czemu pozwalają skuteczniej dbać o codzienną higienę jamy ustnej. Reklama podkreśla też, że 90 proc. użytkowników szczoteczek elektrycznych poleca urządzenia marki Oral-B.
W osobnych reklamach prezentowane są szczoteczki elektryczne Oral-B z serii Professional Care 700. Maciej Dowbor przekonuje, że jest to najlepszy prezent bożonarodzeniowy zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Akcja reklamowa - zaplanowana do Bożego Narodzenia - obejmuje telewizję oraz internet (m.in. social media).
Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Publicis Poland (telewizja) oraz Interactive Solutions (internet). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Maciej Dowbor reklamuje szczoteczki elektryczne Oral-B (wideo)