Maciej Jerzak marketing intelligence directorem w SalesTube
Maciej Jerzak od grudnia objął stanowisko marketing intelligence directora w agencji e-commerce SalesTube (Group One). Przez ostatnie dwa lata pracował w Booking.com.
Do zadań Jerzaka należą wprowadzanie rozwiązań łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One. Zajmuje się też rozwojem produktów w obszarze biddable media i zarządzaniem zespołem SEM.
Od 2012 roku związany był z dublińskim oddziałem Google. Jako account manager odpowiadał za wdrażanie DoubleClick Ad Exchange w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Awansował następnie na display specialist, media buying solution CEE (Central and Eastern Europe) i doradzał kluczowym klientom Google, jak efektywnie wykorzystywać możliwości DoubleClick w ich kampaniach display&video.
Przez ostatnie 2 lata na stanowisku programmatic media managera odpowiadał za globalną strategię zakupu kampanii display programmatic, dla platformy Booking.com.
Dołącz do dyskusji: Maciej Jerzak marketing intelligence directorem w SalesTube