Maciej Ładwiński: z Van Pur do Perła - Browary Lubelskie
Maciej Ładwiński objął funkcję dyrektora ds. marketingu w firmie Perła - Browary Lubelskie. Wcześniej pracował m.in. w browarach Van Pur i Royal Unibrew Polska.
Jako dyrektor ds. marketingu Maciej Ładwiński będzie odpowiadał w Perła - Browary Lubelskie za całość aktywności marketingowych, przede wszystkim marki Perła (w skali regionalnej i ogólnopolskiej).
Wcześniej Ładwiński przez kilka lat pracował jako senior marketing manager w Royal Unibrew Polska (odpowiadając m.in. za markę Łomża), a po przejęciu spółki w 2011 roku przez Van Pur - kontynuował pracę w tej drugiej firmie.
Poprzednio dyrektorem ds. marketingu w Perła - Browary Lubelskie był Sebastian Starczewski, który jesienią ub.r. przeszedł do Żabka Polska, obejmując analogiczne stanowisko. W Perle obowiązki dyrektora marketingu pełnił w ostatnim czasie Błażej Witczak.
Dołącz do dyskusji: Maciej Ładwiński: z Van Pur do Perła - Browary Lubelskie