Maciej Szaroleta szefem działu brand w Hill+Knowlton Strategies Polska
Do zespołu Hill+Knowlton Strategies Polska dołączył Maciej Szaroleta, dotychczas dyrektor strategii w Galileo Media. Szaroleta - jako szef działu brand - odpowiadać będzie za rozwój działu komunikacji marketingowej.
Jak podano w komunikacie “doświadczenie strategiczno-marketingowe Szarolety ma pomóc Hill+Knowlton Strategies przygotowywać nowoczesne rozwiązania PR, bazujące na zrozumieniu rynku, marki i aktualnych wyzwań komunikacyjnych”.
„W pracy mojego zespołu szczególny nacisk położymy na analizę marketingowych potrzeb klientów i przełożenie działań PR na konkretne efekty biznesowe. Istotnym wyzwaniem będzie uwzględnienie w naszych propozycjach aktywności “digitalowych”. Dziś media
to coraz częściej media elektroniczne. Jeżeli naprawdę chcemy pomagać naszym klientom w budowaniu ich marek musimy uwzględniać to w naszych strategiach” - powiedział Maciej Szaroleta.
Wcześniej Maciej Szaroleta był szefem działu strategii agencji interaktywnej Galileo Media. Przewodząc zespołowi specjalistów marketingowych, przygotowywał działania “online” dla takich marek jak RWE, “Tesco dla Szkół”, Velvet, Polpharma, Tatra, Barilla, Wasa czy BOŚ. Był również odpowiedzialny za zarządzanie budżetem interaktywnym PL2012 - spółki koordynującej EURO2012 w Polsce.
W latach 2007 -2011, pracując w Grupie Żywiec, był brand managerem marki Warka. Odpowiadał za całościowe zarządzanie brandem ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji, nowych mediów, sponsoringu i PR.
Dołącz do dyskusji: Maciej Szaroleta szefem działu brand w Hill+Knowlton Strategies Polska