Magdalena Drozdowska została creative group head w McCann
Magdalena Drozdowska nawiązała współpracę z agencją reklamową McCann, gdzie objęła stanowisko creative group head.
Drozdowska ma zajmować się głównie obsługą MasterCard oraz wspierać wewnętrzny projekt agencji Creative Acceleration Program. Ma on na celu wypracowywanie najlepszych pomysłów kreatywnych mających szansę odnieść sukcesy na arenach światowych konkursów branży reklamowej.
- Bardzo się cieszę, że udało nam się rozpocząć współpracę z Magdą Drozdowską. Dla całego McCann, ale też dla mnie osobiście niezwykle ważne jest to, aby finalny produkt kreatywny tworzony przez zespół ludzi z agencji był zawsze na najwyższym poziomie. Jestem przekonany, że Magda jako bardzo ambitna i zdolna osoba na pewno będzie miała na to znaczący wpływ – mówi Marcin Sosiński, executive creative director w McCann.
W branży od ponad 16 lat
Magdalena Drozdowska w branży reklamowej pracuje od ponad 16 lat. Ostatnio Drozdowska i Tytus Klepacz współpracowali jako niezależny team kreatywny i realizowali różne projekty na zlecenie agencji reklamowych.
Wcześniej pracowała jako creative group head w agencji reklamowej Grey Group i senior copywriter w Brain.
Była także associate creative director w agencji kreatywnej Life on Mars (Brand New Galaxy).
W swojej karierze przez dwa lata pracowała w Deloitte Digital i sześć w DDB. Pracowała dla takich marek jak m.in. mBank, Orlen, Volvo, Coca-Cola, czy Netflix.
Magdalena Drozdowska ma na swoim koncie między innymi ponad 30 statuetek KTR, po 3 statuetki Cannes Lions i Eurobest, a także Epica i Golden Drum Grand Prix.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Drozdowska została creative group head w McCann