Grupa OLX łączy zespoły programmatic, szefową Magdalena Wysocka
Zespoły reklamy programatycznej Grupy OLX z różnych krajów europejskich zostały połączone. Wspólnym działem zarządza Magdalena Wysocka.
- Każdy z naszych partnerów, kupujący powierzchnię reklamową w modelu programmatic może bezpośrednio z naszym zespołem załatwić wszystko, co dotyczy rynków europejskich, na których działa Grupa OLX. Poza Europą obsługujemy też Kazachstan, Uzbekistan. W zakres działań zespołu wchodzą dedykowane deale, open auction, sprawy techniczne, partnerstwa - wylicza Magdalena Wysocka.
Reorganizacja ma na celu usprawnienie i ujednolicenie wszystkich procesów, migrację rozwiązań oraz sprawniejsze zarządzanie europejską powierzchnią reklamową. - Szersza perspektywa, działanie pod jednym brandem, wymiana doświadczeń oraz unifikacja procesów, to kierunek rozwoju naszych działań - dodaje Wysocka.
Magdalena Wysocka w Grupie OLX pracuje od ponad siedmiu lat. Przed obecnym stanowiskiem kolejno pełniła funkcje szefowej ds. przychodów reklamowych i managerki zarządzającej platformą Fixly.
Wcześniej przez 8,5 roku była związana z Google, m.in. jako account manager (zajmowała się m.in. reklamami mobilnymi i współpracą z agencjami SEM) oraz industry manager (odpowiadała za kategorię motoryzacyjną i startupy).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W Polsce do Grupy OLX oprócz OXL należą platformy otoMoto, otoDom i Fixly. W zeszłym roku finansowym firma osiągnęła wzrost przychodów o 27,3 proc. do 1,1 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 271,78 do 328,37 mln zł.
Platforma OLX w styczniu br. jako serwis www zanotowała 12,83 mln użytkowników oraz godzinę i 8 minut przeciętnego czasu korzystania, a jako aplikacja mobilna - 8,15 mln użytkowników oraz godzinę i prawie 45 minut przeciętnego czasu korzystania (dane z Mediapanelu).
Dołącz do dyskusji: Grupa OLX łączy zespoły programmatic, szefową Magdalena Wysocka