SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Magiczny tydzień” w kampanii Cyfry+ (wideo)

Ruszył konkurs „Magiczny Tydzień Cyfry+”. Wspiera go kampania reklamowa przygotowana przez firmy Change Communications i MPG.

„Magiczny Tydzień Cyfry+” stanowi finałową część grudniowej kampanii sprzedażowej tej platformy (więcej o tej akcji). W konkursie mogą wziąć udział zarówno nowi, jak i obecni abonenci Cyfry+. Ci pierwsi muszą wykupić jeden z pakietów Cyfry+ z Canal+ lub pakiet Prestiż HD+ (umowa na 19 lub 25 miesięcy). Wszyscy uczestnicy mają za zadanie w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć na pytanie przesłane SMS-em. Do wygrania – codziennie od 17 do 24 grudnia – są telewizory 3 D i HD, a nowi abonenci mogą również zyskać bezpłatny dostęp do Canal+ przez miesiąc.




Konkurs wspiera kampania reklamowa, której poszczególne przekazy informują, ile dni zostało do końca promocji. Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo), radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, PR3, Radio ZET, Radio Eska, Antyradio, Radio Wawa), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Polska The Times”, „Fakt”, „Metro”, „Super Express”) oraz internet (Onet.pl, Interia.pl, o2.pl, Gazeta.pl, Facebook.com).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Communications, a media zaplanował dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: „Magiczny tydzień” w kampanii Cyfry+ (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miecio
Po prostu gołym okiem widać , że enka jest najlepsza i najtańsza. Nie rozumiem kto jeszcze kupuje cyfre ipolsat.
odpowiedź
User
mapa
A jestem ciekawy jaką ty masz platformę pewnie N. Zanim jednak zaczniesz się wypowiadać porównaj sobie ofertę. Cyfra ma najszerszą ofertę programową na rynku od piłki nożnej aż po filmy nie mówiąc już o tematycznych kanałach. Gdyby N-ka straciła Ligę Mistrzów to na tym kanale NSport nie ma co oglądać. Fakt że najlepszy na rynku dekoder.
odpowiedź
User
pat
szkoda ze takiej reklamy nie ma nfilmhd tylko w kolo nadaje 50letnie gowna starocie i seriale dla gei i pederastow, chociaz takie najbardziej lubie
odpowiedź