Mailo-mania promuje pocztę na Gazeta.pl. Do wygrania Volvo (wideo)
Wystartowała loteria Mailo-mania promująca pocztę mailową na Gazeta.pl. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez portal wspólnie z firmami Lorem Ipsum Design Studio i Plankton TV.
Mailo-mania jest skierowana do obecnych właścicieli kont pocztowych na Gazeta.pl lub osób, które teraz je założą. W loterii należy prawidłowo odpowiedzieć na pytanie przesyłane co tydzień przez organizatorów. Co tydzień i co miesiąc wśród autorów poprawnych odpowiedzi będą losowane dyski przenośne i laptopy Toshiba, a w finale - samochód Volvo C30.
Loterię - zaplanowaną do końca br. - przez cały czas będą wspierać działania reklamowe pod hasłem „Taka poczta to nagroda”, które obejmują internet (serwisy grupy Gazeta.pl, sieć reklamowa Google), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”), radio (Roxy FM, Złote Przeboje, RMF FM, Trójka), kina (sieci Helios, Cinema City, Multikino), telewizję (4funTV) oraz outdoor (nośniki AMS).
Kampanię przygotował dział promocji Gazeta.pl, a za kreację odpowiadają firmy Lorem Ipsum Design Studio oraz Plankton TV.
Dołącz do dyskusji: Mailo-mania promuje pocztę na Gazeta.pl. Do wygrania Volvo (wideo)